Kirja-arvio: Villiin luontoon

Kirjoittanut Hubla - 5.0

Sain tämän ensimmäisen osan n. 2 vuotta sitten joululahjaksi. Ensin en ollut niin innostunu, mitä ihmeen "soturikissoja" ja ajattelin heti sellaisia kahdella jalalla kulkevia haarniska kissoja. Mutta kun lopuksi ei ollut muutakaan luettavaa niin päätin sitten lukea. Ja miten olisinkaan katunut jos en olisi alkanut lukea! Paras lukemani kirjasarja, ja tässä ykkönene. Musta tuli heti soturikissa fani ja halusin lukea muutkin kirjat. Hyvin mukaansa tempaava kirja, niinkuin muutkin kirjat, suosittelen todella paljon kaiken ikäisille, luonnosta tykkääville :)

Tietoa kirjasta :: Villiin luontoon

Erin Hunter Julkaistu: lokakuu 15, 2009
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.

Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin ... (lisää)

Sinitähden tarina (Soturikissat-erikoisseikkailut, #3)Viimeinen toivo (Soturikissat: Tähtien enne, #6)Pimeyden joki (Soturikissat: Kolmikon mahti, #2)Ensimmäinen taistelu (Soturikissat: Klaanien synty, #3)Myrsky nousee (Soturikissat, #4)
LordStenhammar, Iivari
Uusin jäsen: Alona El Bermawey