Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Kirassiina - 3.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Vaikka Twilight ei ole missään vaiheessa ollut suosikkini päätin kuitenkin lukea koko kirjasarja. Olen nyt tuohon päätökseen tyytyväinen. Tämä kirja on järjestyksessä toinen, joka on saanut minut liikuttumaan kyyneliin asti. Kun Voltuirit (en ole varma onko tuo kirjoitettu oikei)tulevat tarkistamaan onko Bellan ja Edwardin tytär Renesmee oikeasti heidän lapsensa, Bella tavallaan hyvästelee Renesmeen puhein ja ajatuksin. Hänen rakkautensa Nessietä kohtaan on nnin voimakasta ja kaunista että se veti hiljaiseksi moitteeni glitter-vampyyreistä. Kohta on kirjoitettu niin kauniisti että jo se saa minut liikuttumaan. Olin jo tätä ennen lukenut paljon kirjoja, mutta vain Silkkipääsky-niminen kirja, joka kertoi kiinalaisesta tytöstä ja hänen joutumisesta ihmismarkkinoilta kotiapulaiseksi ja tehdastyöntekijäksi, sai mimunt itkemään.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Houkutus (Houkutus, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)Jäljitetty (Susiraja, #3)Bree Tannerin lyhyt elämäIllallinen vampyyrin kanssa
Desdenova, Eija, Jossu89
Uusin jäsen: Soile Kylmälahti