Kukaan ei kaipaa sinua - Michelle Gagnon5

Kirja-arvio :: Kukaan ei kaipaa sinua

Kirjoittanut Rauros

Jotenkin juoni vain kulki hitaasti! En tiedä miksi mutta, en pitänyt hirveästi kirjasta. Kirja alkoi rasittaa! Mutta taas henkilöt olivat ihan hyviä! Alussa hehenkilöt olivat ärsyttäviä mutta ei sillä etteikö tyypit olisi olleet lopussa hyviä ! Mutta suosittelen lukemaan !

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kukaan ei kaipaa sinua

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Kutkuttavan karmiva teknotrilleri teineille!

Ihmiskokeeseen tempaistun Noan on lyöttäydyttävä yksiin hakkeriaktivisti Peterin kanssa voittaakseen kilpajuoksun takaa-ajajiaan vastaan.

Noa Torsonilla ei ole aavistustakaan, miksi hän herää kummallisen karussa sairaalavuoteessa tippaletku käsivarressaan. Sijaiskotien kovettama tyttö joutuu ensi kertaa turvautumaan ulkopuoliseen apuun päästyään vaivoin pakoon vangitsijoiltaan.

Peter Gregory saa eräänä iltana päähänsä tarkistaa, mitä hänen tekopyhä isänsä puuhailee. Poika ehtii tuskin klikata salaperäisen Persefone-projektin tiedostoja, kun kotiin murtautuvat mustapukuiset miehet jo vievät kannettavan mennessään. Kun Noa ja Peter kohtaavat hakkeriyhteisön kautta, megaluokan datan analysointi ei jätä tilaa muille kuin äärimmäisen kammottaville tulkinnoille.