Kirja-arvio: Miekkani laulaa

Kirjoittanut Rauros - 4.5

Kirja lumosi minut <3! Pidin päähenkilöna Peteristä ja Sofiasta! Mutta en pitänyt (ainakaan alussa) Tomasista! Tomas vaikutti vain väkivaltaiselta juopolta joka lyö lastaan! Mutta lopussa melkein itkin kun Tomas kaatui maahan. Ehkä vähän nuoremmille suunnattu kirja mutta kyllä vanhempikin lukee mielellään! Kirja oli todella hyvä vaikkakin jossain kohdissa asiat jäivät piiloon että, ei oikein ymmärtänyt tai päässyt asian ytimeen, mutta muuten hyvä kirja <3! Ihmettelin mistä nimi: Veriparta tuli mutta, kyllä se selvisi. Olisi se viimeinen luku "Ja Chustin jälkeen Veriparta" olisi saanut jäädä hieman avoimeksi mutta, kirjailija jatkoi tarinaa ja tuntui että hän aloittaisi ihan uutta kertomusta mutta, kyllä minä sitten mukaan pääsin ! Jokin kirjassa vetosi minuun, lumosi minut! En tiedä, enkä osaa selittää mutta, LUKEKAA IHMEESSÄ <3!

Tietoa kirjasta :: Miekkani laulaa

Marcus Sedgwick Julkaistu: heinäkuu 16, 2008
Tyylit: fantasiahistoriallinen fantasia, nuoret
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Ulla Lempinen. Kansi: Laura Brett. Sidottu.

Booktrust Teenage Prize 2007.

Sydäntalven pimeydessä liikkuvat pahuuden voimat

Miekkani laulaa sijoittuu 1600-luvun alkuun keskelle synkeintä Itä-Eurooppaa. Metsästä löytyy kuolleen puunhakkaajan ruumis ja kylä valmistautuu viettämään hautajaisia. Koko tapauksessa kuitenkin on jotain omituista: hirttonarussa roikkuneen puunhakkaajan kuolemaa ... (lisää)

Merkitty (Yön talo, #1)Houkutus (Houkutus, #1)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Isadella: Sydän kylmänä (Isadella, #1)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)
LordStenhammar, Jussi
Uusin jäsen: Damir Zaripov