Kirja-arvio: Enkelit ja demonit

Kirjoittanut Meadow - 4.5

Aloin lukemaan Enkelit ja demonit-kirjaa ihan vain mökkilukemisekseni kesällä. Pian huomasinkin että en voinut irroittaa nenääni kirjasta enne kuin huomasin takannen lähenevän. Kirja on mielestäni hyvin koukuttava ja tapahtumat etenevät sopivaa vauhtia. Asiat esitellään selvästi. Välillä huomasin, kun uusia asia esitettiin kirjassa, kysyväni itseltäni "miten se on muka mahdollista?" ja kun luen seuraavan lauseen päähenkilö kysyy saman ajatuksen kirjassa. Eli siis juonnen käänteistä ei vältytä! Suosittelen tätä kirjaa vilpittömästi kaikille dekkareista pitäville ja niille jotka kaipaavat jännitystä illan ratoiksi!

Tietoa kirjasta :: Enkelit ja demonit

Dan Brown Julkaistu: 2005
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitys, mysteeri
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2000. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu, kansipaperi.

Professori Robert Langdon saa pikaisen kutsun tulla tutkimaan Cernin ydinfysiikan tutkimuslaitoksessa Genevessä tapahtunutta murhaa. Uhrin rintaan on poltettu pahaenteinen merkki, jonka perusteella katolisen kirkon päävihollisekseen nimennyt salaseura on jälleen herännyt henkiin. Samalla se on hankkinut käsiinsä uudenaikaisen aseen, joka tuhoaa tieltään kaiken.

Tieteen nimeen vannova ... (lisää)

YönäytösKetjureaktioViimeinen mahdollisuusNeitsytkivi (Mortimer, #1)Salomonin perintö
Uusin jäsen: Anders Vacklin