Kirja-arvio: Rautakuningas

Kirjoittanut H@nn@ - 4.5

Yllätyin positiivisesti.. jostain syystä kirja jäi ensiksi lojumaan kirjahyllyyn muutamaksi viikoksi ennen kuin muistin tämän. Mutta jo ensimmäisestä sivusta lähtien pääsin kirjan pyörteisiin mukaan. Imaisin kirjan päivässä, ei vaan malttanut lopettaa lukemista. Odotin että olisi mennyt överiksi kun on prinsessoja ja prinssejä mutta eipä mennyt. Jos omaa yhtään halua lukea fantasiaa niin suosittelen lukemaan tämän kirjasarjan. Ja eikun seuraavan kirjan kimppuun.

Tietoa kirjasta :: Rautakuningas

Julie Kagawa Julkaistu: marraskuu 2011
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Eeva Parviainen. Nidottu.

Meghan Chase on tavallinen risoissa farkuissa kulkeva lukiolainen, joka odottaa kuusitoistavuotissyntymäpäiväänsä kuin kuuta nousevaa. Hän aikoo saada ajokokortin ja päästä pois takapajulasta, jonne hänen äitinsä on asettanut heidät asumaan Meghanin isäpuolen ja velipuolen kanssa.

Velipuoli Ethan on vakava ja pikkuvanha nelivuotias, jonka mielikuvitus tuntuu olevan rajaton. Ethan on ärsyttävä ... (lisää)

Pimeä sydän (Mystic City, #2)Maan povessa (Väkiveriset, #4)Rubiininpuna (Rakkaus ei katso aikaa, #1)Smaragdinvihreä (Rakkaus ei katso aikaa, #3)Safiirinsini (Rakkaus ei katso aikaa, #2)
Uusin jäsen: juujoo