Kirja-arvio: Rakastaja – vihdoinkin

Kirjoittanut Lilli - 5.0

Eniten odottamani kirja koko sarjassa! Olen kieli pitkällä odottanut Qhuinnin ja Blayn tarinaa! Ja se oli ihana! :) Sivujuonia oli ehkä jo vähän liikaakin, yksikin olisi riittänyt, jos siihen olisi panostettu enemmän.. Nyt tuntuu että tarinan alkuja on vähän liikaa, eikä yksikään niistä jäänyt mieleen kutkuttamaan.. Tästä kirjasta mahtavan tekee osaltaan juuri se polku mitä tähän on kuljettu, kun Qhuinnin ja Blayn juttua on käsitelty useammassa kirjassa taustalla. Nyt tarinoita on niin monta että mikään niistä ei jäänyt erityisesti mieleen, joten en edes odota tarinoille jatkoa. Varjoista olisin lukenut mielelläni lisääkin, heidän heimostaan ja taustastaan yleensäkin..

Tietoa kirjasta :: Rakastaja – vihdoinkin

J. R. Ward Julkaistu: lokakuu 24, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa ... (lisää)

Varjeltu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #6)Vapautettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #9)Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #5)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)
Uusin jäsen: Topi Kopakkala