Kukaan ei kaipaa sinua - Michelle Gagnon10

Kirja-arvio :: Kukaan ei kaipaa sinua

Kirjoittanut Lady_

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin tästä kirjasta, varmaan erityisesti ton hakkeri jutun takia... :D Luen paljon tämän tyyppisiä kirjoja ja tämä pääsi parhaiden listalle! Juoni oli hyvä ja salaperäinen auttaja oli aika ihana! Toi hakkeriyhteisö oli musta tosi hieno ja tää kirja oli ehkä vähän synkkä, mutta tää sai kyllä mut nauramaan, ja hymyilemään ja ärsyyntymään :) Ja mä nyt en keksi mitään mistä antaa miinusta, joten näillä mennään!

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kukaan ei kaipaa sinua

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Kutkuttavan karmiva teknotrilleri teineille!

Ihmiskokeeseen tempaistun Noan on lyöttäydyttävä yksiin hakkeriaktivisti Peterin kanssa voittaakseen kilpajuoksun takaa-ajajiaan vastaan.

Noa Torsonilla ei ole aavistustakaan, miksi hän herää kummallisen karussa sairaalavuoteessa tippaletku käsivarressaan. Sijaiskotien kovettama tyttö joutuu ensi kertaa turvautumaan ulkopuoliseen apuun päästyään vaivoin pakoon vangitsijoiltaan.

Peter Gregory saa eräänä iltana päähänsä tarkistaa, mitä hänen tekopyhä isänsä puuhailee. Poika ehtii tuskin klikata salaperäisen Persefone-projektin tiedostoja, kun kotiin murtautuvat mustapukuiset miehet jo vievät kannettavan mennessään. Kun Noa ja Peter kohtaavat hakkeriyhteisön kautta, megaluokan datan analysointi ei jätä tilaa muille kuin äärimmäisen kammottaville tulkinnoille.