Kirja-arvio: 5. aalto

Kirjoittanut Kirjakaapin tyttö - 5.0

5.Aalto oli minulle juoneltaan täysi yllätys. En tiennyt mitä odottaa. Takakannen perusteella sisältö olisi voinut olla minkälainen tahansa. Cassie oli mukava henkilöhahmo, jonka ajatuksiin pystyi helposti samaistumaan. Hänen ajattelutapansa oli todella huvittavaa luettavaa. Itsensä toruminen ja moittiminen sai aina hymyn korville. Evan on erinlainen mieshenkilö, eikä Zombissakaan ollut mitään vikaa. Melkein purskahdin itkuun parissa kohtaa, mikä kertoo siitä, että kirjailia on onnistunut välittämään surun ja epätoivon. Sam oli suloinen ja ikäistään paljon fiksumpi lapsi, ja hänen toiveitaan ja mielenliikkeitään oli ihana lukea. Kirjan loppu jäi kutkuttavaan kohtaan ja toivon, että jatkoa tulisi, sillä on rikollista jättää kirja tuollaiseen kohtaan.

Tietoa kirjasta :: 5. aalto

Rick Yancey Julkaistu: syyskuu 2, 2013
Tyylit: scifi, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Ulla Selkälä. Kannen kuvamateriaali: Stephen Mulcahey / Arcangel Images. Sidottu, kansipaperi. 2. painos 2016, elokuvakansi.

”Totuus on, että heti kun ne löysivät meidät, pelimme oli pelattu.”

1. AALTO: Sähköt katkeavat.
2. AALTO: Onnekkaat pakenevat.
3. AALTO: Vain epäonnisimmat jäävät henkiin.
4. AALTO: Ainoa tapa selviytyä on pysyä yksin.
5. AALTO: Se alkaa nyt.

Cassie on ... (lisää)

Halki ikiyön (Paljaan taivaan alla, #2)Taivaan avain (Endgame–trilogia, #2)Time Riders (Time Riders, #1)Tuhat kerrosta: Korkeuksiin (Tuhat kerrosta, #3)Darlah: 172 tuntia Kuussa
Astorethein
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen