Kirja-arvio: Outolintu

Kirjoittanut Ayala - 4.0

Kirja oli mielenkiintoinen ja sen luki nopeasti haluamatta laskea kirjaa käsistään. Pidin päähenkilöistä, maailma oli luotu hienosti ja juoni kulki hyvin eteenpäin, mutta jotain jäi puuttumaan. Toisin sanoen kirja oli mukavaa luettavaa, muttei yltänyt aivan lempikirjojeni tasalle. Juonesta jäi puuttumaan jotain ja se jätti kirjan hieman latteaksi. Lisäksi osa suomennetuista sanoista häiritsi (esimerkiksi sanat "tönkkö" ja "divergentti" sekä nimi "Neljä"). Odotan kuitenkin innolla seuraavia osia!

Tietoa kirjasta :: Outolintu

Veronica Roth Julkaistu: tammikuu 16, 2014
Tyylit: scifidystopia, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Outi Järvinen. Sidottu. Uusi painos elokuvakannella 2014, nidottu.

Kerron itselleni niin tiukasti kuin pystyn, että näin asiat täällä menevät. Me teemme vaarallisia temppuja ja ihmisiä kuolee. Ihmisiä kuolee, ja sitten me teemme lisää vaarallisia temppuja. Mitä pikemmin pystyn sen seikan omaksumaan, sitä varmemmin selviän hengissä tästä ... (lisää)

Konejumalat (Routasisarukset, #3)Toisaalla (Jäljellä/Toisaalla, #2)Ainoa (Valinta-sarja, #3)NeljäPerillä (Tarkoitettu-trilogia, #3)
Mab, Nylkky
Uusin jäsen: Jere Jokinen