Kirja-arvio: Hiljaisuus

Kirjoittanut Moonlight - 4.5

Hiljaisuus tempasi taas mukaansa toden teolla ja piti otteessaan loppumetreille asti. Mielestäni hyvät ja kekseliäät juonenkäänteet ja ideat kirjailijalla, mutta olisin kuitenkin odottanut tiettyjen kohtien menevän eritavalla. Vee jäi hieman syrjään tässä osassa, joka harmitti koska yksi lempihenkilöistäni. Patch edelleen yhtä hurmaava ja ihana, sekä norastakin olen tykännyt aina.(Jostain syystä olen jäänyt harmittelemaan ensimmäisessä kirjassa esiintyvän Elliotin perään ja toivoin todella että hän olisi vielä ollut myöhemmin mukana XD) SUOSITTELEN!<3

Tietoa kirjasta :: Hiljaisuus

Becca Fitzpatrick Julkaistu: kesäkuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä ... (lisää)

Ruska (Kuura-trilogia, #3)Myrskylä (Myrsky, #1)Kesytön (Susiraja, #1)Aamunkoi (Houkutus, #4)Häivähdys (Väristys, #2)
Uusin jäsen: Topi Kopakkala