Kirkas tähti (Kuolemattomat #5) - Alyson Noël4

Kirja-arvio :: Kirkas tähti

Kirjoittanut Fallen angel

Olin todella pettynyt tähän kirjaan. Juoni kuulosti minusta aluksi jopa mielenkiintoiselta, mutta jotenkin koko kirja lässähti kasaan jo alkumetreillä. Saa nähdä tulenko edes viimeistä osaa lukemaan, koska tämänkin kirjan läpi kahlaaminen oli niin kovan työn takana. Everin ja Damenin rakkaustarina ei voisi kiinnostaa minua yhtään vähempään, eikä kumpikaan heistä erotu mitenkään hahmoina. Sarjan viidennen osan luettua voin viimein varmasti todeta, ei ole minun sarjani.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kirkas tähti

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Sirpa Meripaasi. Sidottu.

Paras ystäväsi tuntee kaikki salaisuutesi ja heikkoutesi - mitä tapahtuisi, jos hänestä tulisikin pahin vihollisesi?

Everin paras ystävä, kuolemattomaksi tullut Haven, ei anna Everille anteeksi poikaystävänsä kuolemaa. Hän janoaa kostoa ja aikoo Everin lisäksi tuhota myös Damenin ja Juden. Aseenaan hän käyttää Damenin menneisyydestä urkkimaansa pimeää salaisuutta. Everin on selätettävä epäilyksensä ja löydettävä piilossakin olleet voimansa voidakseen pelastaa rakkautensa, mutta ennen kaikkea oman, Damenin ja Juden hengen. Voiko jo vuosisatoja kestänyt rakkaus voittaa uudet esteet?

Amerikkalaisen Alyson Noëlin menestyssarjasta on aiemmin suomennettu Punaiset tulppaanit, Sininen kuu, Varjojen maa ja Musta liekki. Kirjoja on julkaistu jo 35 maassa, ja sarjan elokuvaoikeudet on myyty Summit Entertainment –filmiyhtiölle, joka on myös Twilightin tuottaja.