Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Celestine - 0.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Hämmästyttävä? Huikea? Odotettu? Ja pah, täyttä sontaa. Ensin kuvaillaan iiiihanan Edwardin ja iiiihanan Bellan iiiihanaa häämatkaa ja sitten vähän vähemmän ihanaa raskautta. Ei kiinnosta! Sitten näkökulmanvaihto Jacobille, mikä onkin kirjan parasta antia. Sitten Bella palaa kamaline horinoineen ja muuttuu täydelliseksi vampyyreiksi JOKA NÄKYY PEILISSÄ?!? Sitten vähän Renesmeen palvontaa, ihana, viisas lapsi, sitten tylsää jutustelua arjesta ja sitten, kun tätä typerää horinaa on jatkunut alusta asti ja olet lukenut 500 sivua, alkaa toiminta. Apua. Ja lopputilanne lässähtää sadan sivun kuluttua. Tämä oli juonitiivistelmä. Tämä kirja, niinkuin kaikki muutkin osat, on paksua, haisevaa, inhaa sontaa. Koko sarjan lukeminen on kuin kakassa kahlaisi. Minä en koske näihin kirjojen irvikuviin enää koskaan, en edes pitkällä tikulla.

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Stephenie Meyer Julkaistu: lokakuu 22, 2009
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo ... (lisää)

Epäilys (Houkutus, #3)Kodittomat sielut (Intertwined, #1)Jäljitetty (Susiraja, #3)Houkutus (Houkutus, #1)Selviytyjät (Intertwined, #2)
Rinja
Uusin jäsen: Topi Kopakkala