Kirja-arvio: Salatun voiman kaupunki

Kirjoittanut Ida - 4.0

Ahh... Miten minä rakastankin näitä "kielletty rakkaus" kirjoja mitä nyt nykyään tulee aina vastaan. Toisaalta en kyllästy sellaisiin kirjoihin ikinä. Päähenkilö oli kuitenkin joissakin kohdissa vähän tylsä tai jopa liian pikkutyttömäinen <--(en keksinyt tuohon oikeaa sanaa) ja kirja jumitti joissain kohdissa. Juoni oli vähän ennalta-arvattava. Kumminkin rakastuin tähän kirjaan. Muut hahmot olivat mielenkiintoisia ja koko kirja oli mielenkiintoinen. Minulla ei kyllä tullut kyllä sellaista - nyt on pakko lukeä tämä kirja - tunnetta. Luin sen rauhassa ja aloin todellakin pitää tästä.

Tietoa kirjasta :: Salatun voiman kaupunki

Theo Lawrence Julkaistu: elokuu 21, 2013
Tyylit: scifidystopia, fantasiaurbaani fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: tieteisfantasia

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Kirsi Ohrankämmen. Kansi: Tex Hänninen. Sidottu, kansipaperi.

Maaginen kahtia jaettu kaupunki. Poliittista kapinaa. Ikuista rakkautta?

Manhattan vuonna X. Pilvenpiirtäjien huipulla hallitsevat rikkaat ja etuoikeutetut, joiden yltäkylläisen elämän mahdollistaa vain katutasossa, ilmastonmuutoksen synnyttämien kanaalien varsilla kurjaliston joukossa majailevilta mystikoilta salaperäisesti hankittu energia. Yläluokan ... (lisää)

Ami - Tähtien lapsiArvilyn tarinoita IKohtalot (Viillot, #2)Fullmetal AlchemistViillot (Viillot, #1)
Lyyskis
Uusin jäsen: touko kumpulainen