Kirja-arvio: Villiin luontoon

Kirjoittanut Lilli Pii - 5.0

MAHTAVA KIRJA!!!!! Tämä sarja muutti elämäni. Halusin lisää ja lisää. Aloin lukea muita kirjoja, koska pyrin samaan tunnelmaan. Rakastan tätä ja muita soturikissoja! Olen lukenut kaikki ilmestyneet soturikissat. Ja kaikille soturikissojen ystäville, käykää sivustolla uusi nelipuu. Nyt meillä on tämä omana! Meidän rotat, tai siis ainakin toinen inhoaa soturikissoja. Kerran kun yhdessä kirjassa,(joka oli muistaakseni Kuunnousu) mainittiin (taas kerran) kuinka "hirvittävän pahoja" rotat olivat, se pissasi sivulle. Se oli kirjaston kirja, mutta liru oli niin pieni, että pissa saatiin melkein kokonaan pois. Hih! Tulitassu on mahtava pää henkilö. En kyllä käsitä miksi se ei ymmärtänyt sitä ennustusta. Kaiken kaikkiaan mahtava kirja!

Tietoa kirjasta :: Villiin luontoon

Erin Hunter Julkaistu: lokakuu 15, 2009
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.

Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin ... (lisää)

Tähtiyö (Soturikissat: Uusi profetia, #4)Neljäs oppilas (Soturikissat: Tähtien enne, #1)Pimennys (Soturikissat: Kolmikon mahti, #4)Hehkuva tähti (Soturikissat: Klaanien synty, #4)Auringon polku (Soturikissat: Klaanien synty, #1)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Noel Ruppenthal