Haadeksen talo (Olympoksen sankarit #4) - Rick Riordan10

Kirja-arvio :: Haadeksen talo

Kirjoittanut Ninjaorava

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Voi että, kuinka rakastankaan tätä sarjaa! Annabethin ja Percyn taival Tartaroksessa sai minullekin hymyn huulille Bobin ja Damasenin takia. Se on kyllä totta, että Prcy tuntuu lähes vieraalta tässä sarjassa, mutta onhan hän nyt hieman muuttunutkin kaiken kokemansa jälkeen. Nico diAngelo. Voi Nico. Cupidon luona koetut hetket saivat tosiaan haukkomaan henkeä. Ei sitä heti olisi arvannut. Frank alkoi jotenkin lämpenemään minulle. Tosin hänen muodonmuutostaitonsa tuli tässä kirjassa jotenkin vähemmän esille. Piperin lumopuhe ja Festuksen kanssa tapahtunut ''herääminen'' oli jotenkin suloista. Jason... Tuntuu kuin tämä taivaanjumalan poika oltaisiin sivutettu tässä kirjassa.. Hazel, ihana Hazel. Sumun hallinta lähes pelottaa ja kaikki nuo taika- ja supervoimat.. Leo! Lempihahmoni, ehkä Percyn jälkeen. Säälin tosin tulipoikaa Kalypso-jutussa. Taas kerran, hienoa työtä Rick Riordan.

Haadeksen talo

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Percy Jackson -faneja hemmotellaan taas!

Koukuttava tarina imaisee mukaansa kuin tornado. Kun Percy ja Annabeth putoavat rotkoon, joka syöksee heidät Tartaroksen syvimpiin syövereihin, viiden muun puolijumalan ei auta kuin totella Percyn käskyä. Heidän on etsittävä Haadeksen talo ja valloitettava Kuoleman ovi, jonka kautta sielut voivat siirtyä manalasta kuolevaisten maailmaan.