Kirja-arvio: Smaragdinvihreä

Kirjoittanut LonelyDiamond - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Hieno päätös sarjalle. Kirjailija sai kaikki langat sidottua mukavasti yhteen. Epäkohtina sarjassa voisin pitää sitä, kuinka Gwendolynin ja Gideonin rakkaus leimahtaa viikon tuntemisen jälkeen ilmiliekkeihin ja heti ollaan valmiita suurinpiirtein kuolemaan toisen puolella. Ja sitten lopulta päädytään elämään yhdessä maailman loppuun asti, kuolemattomia kun ollaan tietty. En kuitenkaan kiellä ettenkö silti olisi aivan ihastunut tähän sarjaan. Ajassa matkustaminen on vain niin kiehtova ajatus. Pienet aivonystyräni aivan kipeytyvät kun rupean sitä liiaksi ajattelemaan. Mutta siis, kaiken kaikkiaan hieno tarina lämpimällä huumorilla höystettynä. Suosittelen lämpimästi nuorille romantiikannälkäisille tyttösille.

Tietoa kirjasta :: Smaragdinvihreä

Kerstin Gier Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Ilona Nykyri. Sidottu.

Aikakaudesta toiseen seikkaillut Gwendolyn on aivan maassa. Oliko Gideonin rakkaudentunnustus lainkaan todellinen?

Särkynyttä sydäntä ei ole kuitenkaan aikaa jäädä parantelemaan, sillä sukunsa aikamatkaajageeniä kantavalla Gwenillä on pian aivan uusia huolia. Hänen pitäisi toteuttaa tehtävänsä aikamatkaajana, kun vain tietäisi mikä se on… Saint-Germainin kreivin menneisyydessä ... (lisää)

HopeanuoliDelfiinin saari (Pronssisoturit, #1)Rumo Ylämaailmassa (Pimeyden ihmeet, #1)Kaikennielevä keskiyö (Abarat, #3)Kahlittu (Yön talo, #7)
rudi92
Uusin jäsen: touko kumpulainen