Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut Zey - 4.5

Olen parivuotta sitten lukenut tämän ensimmäisen kerran ja silloin jäi hyvät fiilikset, joten päätin tarttua kirjaan uudestaan nyt yksityiskohdat jo sumentuneina. Kirja lumosi jälleen. Drakit uutena olentona hurmasivat minut. Olen törmännyt muihinkin uusiin fantasiaolentokeksintöihin, mutta tämä vaikutti paljon toimivammalta idealta, kuin moni muu. Pelkästään drakit eivät olleet hyvä puoli kirjassa, vaan rakastin myös juonta (ja Williä <3). Kirja jäi myös erittäin ikävään kohtaan, ei millään olisi halunnut kirjan loppuvan, joten kaipa kirjaa voisi kuvailla myös sanalla koukuttava. Harmikseni huomasin ettei kustannusytiö aio suomentaa muita osia, joten tilasinkin samantien netistä kaikki osat englanniksi. Joudunkin siis valitettavasti ainoastaan kustannusyhtiön takia suosittelemaan, että kirjan lukemista harkitessa miettisi englannin kielistä versiota - on nimittäin aika tuskaista lukea suomeksi saamatta jatkoa. :( Pidän kuitenkin peukut pystyssä, että kustannusyhtiö vielä vaihtaisi mielipidettä, lukijakuntaa kun kuitenkin riittäisi.

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Houkutus (Houkutus, #1)Kapinalliset (Talon-saaga, #2)ViettelysLangennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Riitasointu (Langennut enkeli, #2)
Uusin jäsen: Irma Niemiaho