Kirja-arvio: Smaragdinvihreä

Kirjoittanut Nage - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Ah tämä oli hyllä mielestäni oikein hyvä loppu tälle ihanalle sarjalle. Kirja tempaisi mukaansa niinkuin edeltäjäsäkkin ja tylsiä kohtia ei tainnuit olla ollenkaan. Tietty tässä oli se kaikkien muidenkin valittama liian nopea rakastuminen, mutta ei se nyt niin haittaa jos ei liikaa takerru :D Oisin myös mielelläni lukenut kirjassa vähän pidemmälle sillä se jäi ehkä ihan pikkiriikkisen kesken. Tuon Gwendolynin vanhemmat jutun oli kyllä arvannut jo tyyliin ekassa kirjassa, siitäkin olisin halunnut lukea lisää miten heidän keskenäiset suhteet alkoivat kehittyä mutta tyydyn nyt tähän. Kirja oli siis ihana ja olen iloinen että luin sarjan!

Tietoa kirjasta :: Smaragdinvihreä

Kerstin Gier Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Ilona Nykyri. Sidottu.

Aikakaudesta toiseen seikkaillut Gwendolyn on aivan maassa. Oliko Gideonin rakkaudentunnustus lainkaan todellinen?

Särkynyttä sydäntä ei ole kuitenkaan aikaa jäädä parantelemaan, sillä sukunsa aikamatkaajageeniä kantavalla Gwenillä on pian aivan uusia huolia. Hänen pitäisi toteuttaa tehtävänsä aikamatkaajana, kun vain tietäisi mikä se on… Saint-Germainin kreivin menneisyydessä ... (lisää)

Vapautettu (Yön talo, #8)Suuri kärrysotaKauhujen saari (David & Larissa, #3)Labyrinttitaistelu (Percy Jackson, #4)Viinikauppias (Syysmaa, #3)
Uusin jäsen: touko kumpulainen