Kirja-arvio: Enkelikaupunki

Kirjoittanut Nage - 3.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Ihan ensimmäisenä tuli mieleen kuinka lyhyt tämä kirja on. Järkytyin pahasti kun sain tämän käteeni ja sivuja olikin alle 300 :D Alku tässä kirjassa oli mielestäni mukavan reipas ja mielenkintoinen, mutta keski kohta... -_- tylsä. Olin jo ihan antamassa 3 tähteä, mutta sitten loppu olikin taas ihana ja se tempaisi mukaan joten pystyinkin antamaan 3.5 tähteä! Toivon että Evangeline ei muuta itseaan ihmiseksi sillä minusta hän on okein ihana nefili(?)! Koska jokaisen pitäsi hyväksyä itsensä selaisena kuin on. Jostain syystä Verlaine molemmissa osissa aina "rakastaa" Evangelinea kirjan keskivaiheessa ja akirjan lopussa rupeaa vihaamaan sitä ihan viimeisillä sivuilla. hmm hieman rasittavaa tuo.

Tietoa kirjasta :: Enkelikaupunki

Danielle Trussoni Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, jännitys
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Turun yliopiston suomentajaseminaari. Sidottu, kansipaperi.

Enkeliopin huikea jatko-osa Romanovien jäljillä

Enkeliopin älykkäät ja lumoavat mutta vaaralliset enkelit taistelevat ihmisten kanssa maailmanvallasta historian ja myyttien värittämässä trillerissä.

Enkeliopin tapahtumista on ... (lisää)

Ikuinen rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #2)AavelentäjäPimeyden rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #1)Yhteys (Death Note, #2)Pimeyden talo (Talismaani, #2)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Tuomas Anttonen