Kirja-arvio: Salattu

Kirjoittanut Q_Black - 3.5

Kun näihin kirjoihin pääsee käsiksi tuntuu kuin pääsisi kotiin. Jollain lailla olen niin tykästynyt näiden kirjojen maailmaan ja tunnelmaan, että se jo pelkästään saa minut nauttimaan näistä kirjoista. Olenkin varmasti jo sanonut aiemmin, että kirjoissa on sellaista vähän turhaakin tekstiä eikä toimintaa välttämättä koko ajan ole ja se jakaa jo mielipiteitä kovasti. Monet eivät tykkää laisinkaan näistä kirjoista. Pakko myöntää, että onhan näissä vähän sellaista teinimäisyyttä ja tekstissä hiukan ala-arvoista käyttäytymistä hahmoilta, mutta ehkä jälkimmäinen tekee näistä niin erilaisia. Hahmot on kyllä loistavia jokainen omalla tavallaan ja jotkut ylilyönnit saavat naurahtelemaan älyttömyydellään ja joskus kirjalta ei muuta kaipaakaan. Hyvä kirja jälleen vaikkei ehkä ollut parhaita tässä sarjassa. Stevie Raen ja Refaimin hohto on hiukan laskenut joten on taas keskityttävä täysillä itse tarinaan. Kaksi kirjaa vielä jäljellä joten niitä odotellessa!

Tietoa kirjasta :: Salattu

P. C. Cast, Kristin Cast Julkaistu: elokuu 19, 2014
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Yön talo -sarja nousee uusiin hurjiin sfääreihin!

Vihdoinkin Zoey on saanut haluamansa: totuus on paljastunut. Neferetin pahuus on paljastettu, eikä Neuvosto ole enää hänen puolellaan. Zoeyn tiellä on silti esteitä. Ensin salaperäinen tulipalo talleilla, sitten Neferetin seuraava kohtalokas liike.

Piinattu (Yön talo, #4)Varjojen kaupungit I–IIITuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Valittu (Yön talo, #3)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)
Uusin jäsen: Ninni Steier