Kirja-arvio: Korpinmusta

Kirjoittanut Lilli - 3.5

Yllättävän hyvä! Itse olen katsonut satunnaisesti jokusen jakson tv-sarjaa, joka ei ole mielestäni yhtä hyvä kuin kirja. Nyt tosin olen kirjan innoittamana alkanut katsoa tv-sarjaakin alusta asti, ja sekin on osoittautunut melko koukuttavaksi(vaikkakin eroavaisuudet kirjojen ja sarjan välillä ovat ajoittain todella häiritseviä!). Mutta siis itse kirjasta, itseäni häiritsi eniten Elenan rooli koulun "kuningattarena". En tiedä millainen koulumaailma jenkkilässä on, mutta omien kokemusten mukaan tällainen "yksi tyttö ylitse muiden" -ajattelu on aika utopistinen ja epäuskottava. Ja ärsyttävä! Eihän tämä millään tavalla syvällinen teos ole, mutta itse ainakin luen mielelläni juuri tällaista hömppää vastapainona arjelle. :)

Tietoa kirjasta :: Korpinmusta

L. J. Smith Julkaistu: joulukuu 14, 2010
Tyylit: kauhu, nuoret
Avainsanat: tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 1991. Suomentanut Joel Kontro. Sidottu.

Rakkaus on hengenvaarallista Vampyyrisarjojen kulttiklassikko viimeinkin suomeksi

Suosittu Elena tapaa koulussa mystisen Stefanin ja tietää olevansa mennyttä. Kohtalokkaan rakkauden myötä paha hiipii Fell´s Churchin pikkukaupunkiin. Myös Stefanin kostonhaluinen veli Damon ilmestyy ... (lisää)

Friikkisirkus (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #1)Sielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)Varjojen vangit (Darren Shanin tarina, #11)Taistelu aamunkoitteessa (Darren Shanin tarina, #9)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)
KiLLPaTRiCK, Rinja
Uusin jäsen: Ruska