Kirja-arvio: Riimut

Kirjoittanut Chain-of-destiny - 4.5

Tykkäsin aivan mielettömästi! Maailma oli ihana ja kieli todella monipuolista ja soljuvaa. Mielestäni keskivaiheilla homma junnasi paikallaan, sillä tapahtumapaikkoja ja henkilöitä oli niin paljon. (Pisteet tietenkin hienosta juonenrakenteesta) Kaikki jumalhahmot ovat aina kiinnostaneet minua ja tämä kirja ei ollut pettymys! Riimut ovat myös lähellä sydäntäni. Maddy oli perus-hauska-kiva päähklö, heistä on vaikea "erikoisia-päähklöitä". Loki oli ehdottomasti paras. Itkin ja nauroin ja jälleen itkin. Kerrassaan mainio kirja kaikin puolin! Yllätyin tajutessani, että kirjailija on mm. Pieni suklaapuoti kirjoittaja. Voi kunpa tulisi joskus kakkososa..

Tietoa kirjasta :: Riimut

Joanne Harris Julkaistu: syyskuu 23, 2008
Avainsanat: skandinaavinen mytologia

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu, kansipaperi.

Viisisataa vuotta on kulunut Ragnarökistä, maailmanlopusta, ja maailma on rakentanut itsensä uudelleen.

Uudessa maailmassa Järjestys pitää valtaa. Kaaoksen, taian, tarinoiden ja vanhojen jumalten kerrotaan kadonneen maailmasta vuosisatoja sitten.

Mutta Maddy ja hänen ystävänsä Yksisilmä tietävät, että pieni pala lumousta on säilynyt – ruosteenvärinen riimumerkki ... (lisää)

Mätä (Korpinkehät, #2)Kesän miekka (Magnus Chase, #1)Thorin vasara (Magnus Chase, #2)VuoriMahti (Korpinkehät, #3)
Aarni
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson