Tämän kirjan spekulatiivisuden aste on varsin hienovarainen, joten kovin suuria taikatemppuja ei kannata odottaa. Muuten kirja kyllä oli oikein mainio. Jossain vaiheessa olin ihan varma, että tälle kirjalle pamahtaa viisi tähteä, mutta kyllä se neljään jää. Ei sekään huono suoritus ole, ei sentään! Pitkästä aikaa erittäin mukaansatempaiseva kirja, joka on nopealukuinen kiinnostavuutensa vuoksi, eikä siksi että sen kieli olisi äärimmäisen helppoa luettavaa. Loppuun tunnuttiin valitettavasti lataavan sen verran paljon panoksia, etten tiedä, olisiko ollut mihinkää tyytyväinen. Kaiken kaikkiaan silti erittäin suositeltava kirja. Kirjan ajatusleikki on kiinnostava.

Tietoa kirjasta :: Elämä elämältä

Kate Atkinson Julkaistu: maaliskuu 18, 2014
Tyylit: fantasia, mainstream

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Kaisa Kattelus. Sidottu, kansipaperi.

Costa-palkinto 2013. Tähtifantasia-palkintoehdokas 2015. Vuonna 2019 The Guardianin listalla The 100 best books of the 21st century sijalla 20.

Entä jos olisi mahdollista elää yhä uudelleen ja uudelleen?

Englannissa vuonna 1910 Sylvie Todd synnyttää kolmatta lastaan. Lääkäri ei pääse paikalle lumimyrskyn vuoksi, ja tyttölapsi syntyy kuolleena.

Englannissa ... (lisää)

OmituisiaKonttaava koomikkoPerkerosMoby DollSanasinfonia: Novelleja Sibeliuksesta
Anna Alaviuhkola, Salka, LordStenhammar
Uusin jäsen: Anna Alaviuhkola