Kirja-arvio: Maresi

Kirjoittanut Jossu89 - 4.0

Arra ja Anaché olivat todella mahtavia lukukokemuksia ja siksi odotukset tätä uutta samaan maailmaan sijoittuvaa kirjaa kohtaan olivat minulla suuret. Se ei kuitenkaan täysin täyttänyt niitä. En sano ettei tämä olisi ollut hyvä kirja, sillä se oli. Mutta juoni ja kirjan tunnelma eivät kuitenkaan olleet yhtä vangitsevia kuin Arrassa ja Anachéssa. Myös Maresi ja muut kirjan henkilöt jäivät ehkä hiukan etäisiksi. Juoni oli kuitenkin mielenkiintoinen ja kirja mukavan nopealukuinen. Kaiken kaikkiaan ihan kiva pikku tarina, vaikka ei Arran ja Anachén veroinen ollutkaan.

Tietoa kirjasta :: Maresi

Maria Turtschaninoff Julkaistu: syyskuu 5, 2014
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: finlandia-palkinto, kotimainen

Alkuteos ilmestynyt 2014. Käsikirjoituksesta suomentanut Marja Kyrö. Sidottu, kansipaperi.

Finlandia Junior -palkinto 2014. Kuvastaja-palkintoehdokas 2015.

Ravisuttava tarina kotimaiselta fantasian mestarilta!

Maresi on poikkeuksellisen vaikuttava teos, jonka Tammi julkaisee yhtä aikaa suomenruotsalaisen (S&S) ja ruotsalaisen (Berghs) kustantajan kanssa. Kirjailija on onnistunut luomaan täyteläisen ja tyylillisesti huikean tarinan, ... (lisää)

Tilinteon aika (Vuorileijonan varjo, #10)Odininlapsi (Korpinkehät, #1)Perillinen (Perillinen, #4)Mätä (Korpinkehät, #2)Zarazethin avaimet
Booker
Uusin jäsen: Einari Eskeli