Kuiskauksia haudan takaa (Harper Connelly #1) - Charlaine Harris10

Kirja-arvio :: Kuiskauksia haudan takaa

Kirjoittanut Radioactive

Charlaine Harris kyllä osaa kirjoitaa pakko myöntää! En voi verrata tätä kirjaa Sookie Stackhouse sarjaan... Se on omaperäinen, yllättävän ja voin vain toivo ja janota lisää! Kun olin lukenut tämän osan halusin vain saada käsille toisen osan! Ja toivonkin, että toinen osa tulee pian! Susittelen lämpimästi!

Kuiskauksia haudan takaa

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

Harper Connelly on 24-vuotias, rehellinen, lojaali mutta monien silmissä varsin outo nuori nainen. Teini-ikäisenä Harperiin iski salama ja hän sai kyvyn aistia kuolleiden sijainnin ja viimeiset hetket. Niinpä hän etsii työkseen kuolleita ihmisiä, apunaan velipuolensa Tolliver. Kaksikko liikkuu toimeksiantojen perässä paikasta toiseen ja saa selville salaisuuksia, joiden moni toivoisi pysyvän haudattuina.

Harper ja Tolliver matkaavat nyt pieneen arkansasilaiseen kylään selvittämään paikallisen teinitytön kohtaloa. Tytön ruumis löytyy pian, mutta valheiden verkko on sotkuisempi kuin Harper olisi voinut koskaan arvata. Jokaisella kylän omalaatuisista asukkaista tuntuu olevan omia luurankoja kaapissaan, ja joku heistä on valmis menemään hyvin pitkälle pitääkseen ne siellä.