Tästä sarjasta on niin paljon hyviä muistoja! <3 Kirja on kirjoitettu kivaavasti ja muistan nuorempana samaistuneeni päähenkilöön vahvasti. Upeat kuvaukset ja kertomukset merenalaisesta maailmasta virtaavat mieleen vuoroveden lailla ottaen vallan ja singoten merten syvyyksiin. Upea kirja ja jotenkin myös hyvin todellinen varsinaisen fantasiamaailman puuttuessa. Kirja saa jopa miltei uskomaan merten alaisiin syvyyksiin! :') Eli toisin sanoen, suosittelen tätä lämpimästi jokaiselle!

Tietoa kirjasta :: Ingo – Meren kansa

Helen Dunmore Julkaistu: tammikuu 27, 2006

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Paula Korhonen. Kannen suunnittelu: Jenni Noponen. Alkuperäiskannen kuvitus: Denis Scott, Stuart Westmorland ja Zena Holloway.

1. painos: Gummerus, 2006. Sidottu, kansipaperi.
2. painos: Gummerus, 2008. Nidottu.

Sapphiren ja hänen veljensä Conorin elämä Cornwallissa on ihanaa. He saavat vapaasti nauttia elämästään kauniissa poukamassa lähellä kotiaan. Tuossa ... (lisää)

Viimeinen toivo (Soturikissat: Tähtien enne, #6)Etäiset kaiut (Soturikissat: Tähtien enne, #2)Ikimaa: Kuiskaajien kilta (Ikimaa, #2)Safiirinsini (Rakkaus ei katso aikaa, #2)Vatukkatähden myrsky (Soturikissat-erikoisseikkailut, #7)
KiLLPaTRiCK
Uusin jäsen: Ruska