Jäljitetty (Susiraja #3) - Elina Rouhiainen8

Kirja-arvio :: Jäljitetty

Kirjoittanut Ida

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin tästä kirjasta. Pidin myös uudesta ja vahvemmasta Raisasta joka aina on olluy vahva. Aluksi tilasin kirjan ja olin aivan innoissani. Yllätyin kun päädyimme Daimoneihin ja heidän saarille. Minusta kirjailija olisi voinut keksiä jotain muuta kun kreikkalaisia daimoneita ynm.. En pitänyt siitä kohdasta jossa Mitja ja Raisa olivat saarella koska se oli vähän hidasta lukemista. Pidin romantiikasta koska se oli mutkikasta niinkuin yleensä ihmissuhteet ovat. Mitjaa ja Mikaelia rakastin <3 ja myös Shaunista pidin mutta hieman jäi surettamaan kun hän taas jäi toiseksi. Cao oli myös kiinnostava mutta häiritsi että tässä kirjamaailmassa oli tullut keijujakin. Niko jäi melkeen kokonaan pois mikä harmitti suunnattomasti ja kirja ei kertonut, mitä Raisa tekee kun Niko menee Pariisiin. Muutenkin kirja olisi voinut jatkua kahellakymmenellä sivulla tai uusi kirja :D koska jotkut asiat jäi mietityttämään niinkuin yleensä aina jääkin. Rakastin loppua ja mielestäni tämä kirja oli loistava. Pidin tästä vaikka monet eivät syttyneetkään minä sytyin <3

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Jäljitetty

Sidottu, kansipaperi.

Matka omiin kykyihin on matka tuntemattomaan.

Mukaansa tempaava paranormaali romanssi yhdistää tätä päivää ja tunnistettavaa todellisuutta muinaisiin myytteihin. Kiitetyn sarjan kolmas osa.

Paluu Helsinkiin ja elämä taideopiskelijana ei olekaan Raisan odotusten mukaista, eivätkä muistot Hukkavaarasta ja Mikaelista anna rauhaa. Vampyyriystävä Konstan perustamalla klubilla yliluonnollinen väki kokoontuu juhlimaan Helsingin yössä... Konstan avulla Raisa pääsee kadonneen kaksoisveljensä Mitjan jäljille, ja pitkään piinanneet salaisuudet alkavat viimein saada valaistusta. Seikkailu johdattaa sisarukset Kreikkaan, kätketylle daimonien saarelle – ja huimaan pakomatkaan.