Taivaallisen tulen kaupunki on loistava päätös loistavalle sarjalle. Eeppinen taistelu Sebastiania vastaan oli huikea, eikä kirja ollut missään vaiheessa tylsä. Pidin myös siitä, että Jacen ja Alecin välinen ystävyys tuntui jotenkin syvemmältä tässä kirjassa. Aikaisemmissa osissa sain vähän sellaisen kuvan, että Jace ei välittänyt Alecista läheskään yhtä paljon kuin Alec Jacestä. Oli hienoa huomata Jacen muuttuvan koko ajan inhimillisemmäksi. Myös loppu oli todella upea. Jocelynin ja Luken häät olivat todella hienot ja koko viimeinen luku oli todella haikea ja kaunis. Sitä lukiessa tuli onnellinen ja hyvä olo.

Tietoa kirjasta :: Taivaallisen tulen kaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: joulukuu 5, 2014
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Ylistetyn Varjojen kaupungit -sarjan kauan odotettu ja huikean jännittävä päätösosa

Clary ja hänen ystävänsä taistelevat pahinta koskaan kohtaamaansa vihollista vastaan: Claryn omaa veljeä. Sebastian kääntää varjonmetsästäjiä puolelleen, raastaen erilleen perheitä ja rakastavaisia.

Taistelu maailman kohtalosta vaatii varjonmetsästäjiltä kauhistuttavia uhrauksia.

Aamunkoi (Houkutus, #4)Varjojen kaupungit I–IIILasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5)
Thialfi, sonjairis
Uusin jäsen: Antero Stenhammar