Kirja-arvio: Historiantutkija

Kirjoittanut Ageha - 4.5

Tämä kirja piti minua otteessaan alusta loppuun. Tarina on kiehtova ja juuri sopivan jännittävä, ja kirjassa ehtii tapahtua paljon. En yleensä tätä genreä lue, mutta kirja oli hyvin miellyttävä poikkeus tähän tapaani. Vaikka kyseessä on vampyyritarina (joihin olen ruvennut suhtautumaan epäluulolla), silmiini ei osunut ainakaan montaa niistä kliseistä jotka olen vampyyritarinoihin oppinut yhdistämään. Ansaitsisi minusta enemmän suosiota kuin mitä on osakseen saanut. :D

Tietoa kirjasta :: Historiantutkija

Elizabeth Kostova Julkaistu: kesäkuu 20, 2006
Tyylit: kauhu
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Arto Schroderus. Suomennettu lyhennelmästä. Sidottu, kansipaperi. 3. painos: Loisto, 2007. Nidottu.

Eletään vuotta 1972. Kuusitoistavuotias tyttö löytää isänsä kirjastosta lohikäärmeen kuvalla koristellun salaperäisen kirjan. Pian hän saa luettavakseen kirjeitä, joissa pahoitellaan lukijan kohtaloa: hän on astunut syvälle pimeyden ja pahuuden ... (lisää)

VeriveljetSielujen järvi (Darren Shanin tarina, #10)Vampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Uusi aika 2: Varjosielut (Vampyyripäiväkirjat, #6)Carmilla ja muita kertomuksia (Savukeitaan kauhuklassikot, #1)
Eija, FreakyMike
Uusin jäsen: Marjut Järvinen