Perillä (Tarkoitettu-trilogia #3) - Ally Condie9

Kirja-arvio :: Perillä

Kirjoittanut Hermione Granger

Olen lukenut sarjan kaikki osat. Kirjassa oli hyvä juoni, mutta kaipasin enemmän esim. paikkojen kuvauksia. Toisen ja kolmannen osan välillä kesti pari vuotta, kunnes kiinnostuin sarjasta uudelleen. Tästä saan kiittää ystävää joka antoi kirjan minulle lahjaksi.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Perillä

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Kaisa Kattelus. Sidottu, kansipaperi.

Onnistuuko kansannousu murtamaan Yhteiskunnan vallan?

Jätettyään Yhteiskunnan ja etsittyään epätoivoisesti niin kapinallisia kuin toisiaankin Cassia ja Ky ovat vihdoin löytäneet hakemansa. Hintana on kuitenkin jälleen menetys. Ky jää kansannousun piiriin, mutta Cassia määrätään palaamaan Yhteiskuntaan ja työskentelemään sieltä käsin vastarinnan puolesta. Mikään ei kuitenkaan ole ennustettavissa. Pian kansannousu virallisesti alkaa ja muuttaa kaiken. Löytävätkö Cassia ja Ky toisensa uudelleen, vai onko Cassian kohtalona kaiken jälkeen sittenkin Xander?

Ally Condie on kirjoittanut vangitsevan tarinan tulevaisuuden yhteiskunnasta, vapaudenkaipuusta ja kielletystä rakkaudesta. Trilogiassa on samastuttavat, koskettavat päähenkilöt sekä kaunis sanoihin ja kirjoittamiseen liittyvä ulottuvuus.