Pidän kirjasa tosi paljon. Emma ja Blacthronit ja muut uudet hahmot oli kiva +. Emman kohtalo jäi epäselväksi. Hieman ärsyttää että Seba kuoli kun hänestä juuri tuli hyvä. Alec ja Magnus <33 Jordanin kuolema oli minusta surullista koska tykkäsin todella paljon Jordanista. Tästä kirjasta ei ole paljoon sanottavaa muutakun että se oli loistava kirja sarjan päättämiseksi. Pidän kirjailian kirjoitustyylistä ja miten hän luo nuo epätäydelliset ja realistiset hahmot. Harmittaa että kijasarja loppui ja olisin halunut lukea jorain Jacen ja Claryn häistä tai lapsista.

Tietoa kirjasta :: Taivaallisen tulen kaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: joulukuu 5, 2014
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Ylistetyn Varjojen kaupungit -sarjan kauan odotettu ja huikean jännittävä päätösosa

Clary ja hänen ystävänsä taistelevat pahinta koskaan kohtaamaansa vihollista vastaan: Claryn omaa veljeä. Sebastian kääntää varjonmetsästäjiä puolelleen, raastaen erilleen perheitä ja rakastavaisia.

Taistelu maailman kohtalosta vaatii varjonmetsästäjiltä kauhistuttavia uhrauksia.

Varjojen kaupungit IV–VITuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Aamunkoi (Houkutus, #4)Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)
Uusin jäsen: Emilia Suzi