Paranormaali (Paranormaali #1) - Kiersten White8

Kirja-arvio :: Paranormaali

Kirjoittanut Ida

Eka kun tartuin kirjaan ei oikein kiinnostanut. Tai siis olen lukenut monia tän tyyppisiä ja kirjojen laatu on mitä on. Rakastan fantasiaa, mutta jos se on kirjotettu tylsäksi kukaan ei jaksa lukea kirjaa. Yllätykseksi pidin tästä kirjasta ja se oli kaikkea muuta kun tylsä. Pidin hahmosta, mutta tämä pinkki tyyli ei mielyttänyt minua. Kuitenkin pidin kirjasti. Ei ehkä maailman paras mutta ihan kiva. Pidin.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Paranormaali

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Kansainvälinen myyntimenestys

Kuusitoistavuotias Evie haluaisi olla ihan tavallinen nuori. Mutta normaalielämä on hieman hankalaa, kun ex-poikaystävä on keiju, Evie on kovaa vauhtia retkahtamassa muodonmuuttajaan, ja hänen työnään on yliluonnollisten olentojen kiinni ottaminen.

Eviellä on oma erityinen kykynsä: hän näkee vampyyrien, ihmissusien, noitien ja muiden olentojen naamioiden läpi. Yhtäkkiä olentoja alkaa kuolla ja kaikki todisteet viittaisivat siihen, että Evie on muinaisen ennustuksen keskiössä. Se siitä tavallisesta elämästä...

Kiersten Whiten esikoisromaani ampaisi ilmestyessään suoraan New York Timesin bestseller-listalle. Se on lukijoiden suosikki, jonka käännösoikeudet on myyty yhteentoista maahan.

”Esikoiskirjailija White kirjoittaa kuin ammattilainen.” – Publishers Weekly

”Nopeatempoinen, viihdyttävä esikoinen. Vuoroin hauska, vuo­roin surullinen mutta ei koskaan siirappinen.” – Booklist

”Erinomaista, romanttista viihdettä.” – Kirkus