Kirja-arvio: Uskollinen

Kirjoittanut weird bird - 3.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen odottanut tätä kirjaa ikuisuuksia ja heti kun se tuli ostin sen itselleni! Uskollinen oli ihan hyvä lopetus Outolintu-trilogialle. Normaalisti olen lukenut tämän sarjan kirjat päivässä tai parissa, mutta tämän kanssa meni viikko. Kirja oli välillä tylsähkö ja siitä meni pisteitä heti pois. Pidin silti kirjan alusta ja kirjan loppu... Tiesin jo etukäteen, miten kirja päättyisi, mutta itkin silti...En tiedä pidinkö vaiko inhosinko kirjan loppua, sillä vaijerikeinu-kohtaus oli niin ihana. Loppujen lopuksi Uskollinen oli ihan hyvää luettavaa. Suosittelen!

Tietoa kirjasta :: Uskollinen

Veronica Roth Julkaistu: tammikuu 15, 2015
Tyylit: scifidystopia, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva ja suunnittelu: Joel Tipple. Sidottu.

Outolintu-trilogian odotettu päätös!

"Yksi valinta määrittää sinut!"

Trisin maailma on pirstaleina. Osastoihin perustuva yhteiskunta, kaikki mihin hän on aina uskonut, on hajalla. Siksi ei olekaan ihme, että Tris tarttuu mahdollisuuteen lähteä Neljän kanssa tutkimaan mitä salaisuuksia löytyy kaupungin rajojen ulkopuolelta.

Neljän ja Trisin vuoropuhelu kertojana tuo Outolintu-trilogian päätösosaan uuden, voimakkaan ulottuvuuden.

Routasisarukset (Routasisarukset, #1)Kapinallinen (Outolintu-trilogia, #2)Perijätär (Valinta-sarja, #4)Nälkäpeli: Matkijanärhi (Nälkäpeli-trilogia, #3)Julma maa
Valerie, Freyja, Maija Lempinen
Uusin jäsen: Jere Jokinen