Kirja-arvio: Uskollinen

Kirjoittanut Mai00 - 3.0

Odotin tätä monta päivää. Eihän se tietenkään ole näin ajatellen kovin kauaa, toisin kuin jotain kirjaa on saanut odottaa vuoden päivät. Mutta siitä huolimatta en malttanut pysyä housuissani tätä odottaessani. Lopulta sain Uskollisen käsiini. Eikä. Odotukseni olivat suht korkealla kahden ensimmäisen trilogian osan perusteella. Pidin tämän kirjan alusta, mutta heti pian sen jälkeen kirja muuttui odottamattoman tylsäksi. Jotta kirja olisi saavuttanut arvonsa, sen olisi tullut olla enemmän kahden edeltäjänsä kaltainen. Mutta kirjan loppu on asia erikseen. Se sopi äärimmäisen hyvin trilogian päätökseksi, vaikka näin kokeneena lukijana voisikin sanoa, että se oli ennalta-arvattavissa. Suosittelen lukemaan sillä koko sarjana tämä oli erinomainen lukukokemus!

Tietoa kirjasta :: Uskollinen

Veronica Roth Julkaistu: tammikuu 15, 2015
Tyylit: scifidystopia, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva ja suunnittelu: Joel Tipple. Sidottu.

Outolintu-trilogian odotettu päätös!

"Yksi valinta määrittää sinut!"

Trisin maailma on pirstaleina. Osastoihin perustuva yhteiskunta, kaikki mihin hän on aina uskonut, on hajalla. Siksi ei olekaan ihme, että Tris tarttuu mahdollisuuteen lähteä Neljän kanssa tutkimaan mitä salaisuuksia löytyy kaupungin rajojen ulkopuolelta.

Neljän ja Trisin vuoropuhelu kertojana tuo Outolintu-trilogian päätösosaan uuden, voimakkaan ulottuvuuden.

Julma maaNälkäpeli: Matkijanärhi (Nälkäpeli-trilogia, #3)Glitch (Sensored Reality, #2)Outolintu (Outolintu-trilogia, #1)Täydellinen (Viallinen, #2)
Uusin jäsen: Emilia Suzi