Kirja-arvio: Kuningas

Kirjoittanut Riley Charlotte - 4.5

Tätä kirjaa olikin jo odotettu. Hyvä kirja kaikinpuolin. Oli tosi kivaa, että Wrath oli myöhemmin niin onnellinen kun oli saanut lapsen ja että sen kansa äänesti hänet kuninkaaksi. Toivottavasti seuraavissa kirjoissa selviää kuinka Solan ja Assailin suhteelle käy. Toivon myös, että Selena ei kuolisi ja että hän päätyisi Trezin kanssa yhteen. Olis myös kiva jos Layla ja Xcor olisivat yhdessä. Ja lopuksi toivon, että iAm löytäisi jonkun kumppanin itselleen.

Tietoa kirjasta :: Kuningas

J. R. Ward Julkaistu: syyskuu 30, 2014
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Wrath, joka on vuosisatojen ajan yrittänyt vältellä kuninkuutta, ottaa vihdoin vastuun harteilleen. Mutta kruunu on raskas kantaa. Beth Randall luuli tietävänsä mitä oli tekemässä, kun hän ... (lisää)

Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Rakastaja – vihdoinkin (Mustan tikarin veljeskunta, #11)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Matti