Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Rakastuin tähän sarjaan! Ensimmäisenä sarjasta luin itseasiassa kakkososan ja sitten vasta ykkösosan, mutta hyvin se sujui niinkin ja kärryille pääsi hyvin sittenkin. Joka tapauksessa, Titaanien kirous oli mielestäni ehkä jopa koko kirjasarjan PARHAIN kirja! Zoe oli todella ihana hahmo ja pakko sanoa, että itkin hänen kuolemaansa. Myös Bianca ja Nico olivat todella ihania tyyppejä. Zoe kuitenkin jäi mieleeni ja etenkin se ihana tapa sanoa "mylady". Mutta itse kirjasta kerrottuna; kirja oli todella mielenkiintoinen ja koukuttava. Rick Riordan tosiaan tietää mistä naruista täytyy vetää, jotta saa kirjan tuntumaan mahtavalta. Olen lukenut kyseisen kirjan varmaan ainakin kolme kertaa, niin hieno lukukokemus se minulle oli! Hieno kirja kaikin puolin. Suosittelen ehdottomasti lukemaan! Percy Jackson kuuluu todellakin suosikkikirjasarjoihini ja Titaanien kirous oli todella ihana ja toiminnallinen kirja. Juoni kulki hyvin ja lukijan mielenkiinto pysyi koko ajan. Täydet pisteet!

Tietoa kirjasta :: Titaanien kirous

Rick Riordan Julkaistu: heinäkuu 11, 2009
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu
Avainsanat: antiikin mytologia

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Megaluokan seikkailusarjan kolmannessa osassa merenjumala Poseidonin poika saa tehtäväkseen ratkaista karmean ennustuksen

Newyorkilainen koulupoika Percy Jackson saa ystävältään Groverilta hätäpuhelun. Antiikin kammottavin hirviö on herännyt, eikä Grover ole ainoa, joka on vaarassa. Hirviön huhutaan pystyvän tuhoamaan jopa Olympos-vuoren, jumalten asuinsijan.

Ainoastaan ... (lisää)

Synkkä ennustus (Apollon, #2)Merenjumalan poika (Olympoksen sankarit, #2)Eksynyt sankari (Olympoksen sankarit, #1)Vaiennut oraakkeli (Apollon, #1)Jumalten sota (Percy Jackson, #5)
Rinja, Jossu89
Uusin jäsen: Ruska