Kukaan ei kaipaa sinua - Michelle Gagnon8

Kirja-arvio :: Kukaan ei kaipaa sinua

Kirjoittanut kesyrottafanitus

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Luin tätä kirjaesitelmäkirjaksi ja tuntui, että teksti oli todella ontuvaa ja juoni kulki ihan liian hitaasti. Jatkoin silti lukemista ja kun pääsin johonki puoleen väliin niin juoni alkoi kulkea paljon paremmin. Kirja ei ollut mikään huono, muttei suosikkinikaan. Olihan se toki ihan jännittävä ja toiminnallinen loppua kohden ja jäi kutkuttavasti kesken! Idea oli sitä paitsi sopivan karmea ja hyvä. Kirja oli ihan mielenkiintoinen ja koukuttava, vaikka alussa juoni kulkikin todella hitaasti. Jäin silti odottelemaan jatko-osia ja suosittelen kirjaa jännityksen ystäville. Hahmoista pidin todella paljon, etenkin Noan periksi antamattomuus oli hienoa. Peteristä ja Codysta pidin myös paljon. Jostakin syystä en tykännyt Amandasta ja olisin toivonut enemmän romanssin poikasta Peterin ja Noan välille, mutta ehkä sitten seuraavissa osissa.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kukaan ei kaipaa sinua

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Kutkuttavan karmiva teknotrilleri teineille!

Ihmiskokeeseen tempaistun Noan on lyöttäydyttävä yksiin hakkeriaktivisti Peterin kanssa voittaakseen kilpajuoksun takaa-ajajiaan vastaan.

Noa Torsonilla ei ole aavistustakaan, miksi hän herää kummallisen karussa sairaalavuoteessa tippaletku käsivarressaan. Sijaiskotien kovettama tyttö joutuu ensi kertaa turvautumaan ulkopuoliseen apuun päästyään vaivoin pakoon vangitsijoiltaan.

Peter Gregory saa eräänä iltana päähänsä tarkistaa, mitä hänen tekopyhä isänsä puuhailee. Poika ehtii tuskin klikata salaperäisen Persefone-projektin tiedostoja, kun kotiin murtautuvat mustapukuiset miehet jo vievät kannettavan mennessään. Kun Noa ja Peter kohtaavat hakkeriyhteisön kautta, megaluokan datan analysointi ei jätä tilaa muille kuin äärimmäisen kammottaville tulkinnoille.