Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin kirjan alusta, mutten lopusta. Lopusta en pitänyt ollenkaan. Olisin halunnut onnellisen lopun... Kirja oli mielestäni hyvä, mutta hieman masentava. Alex ja Lena, ihastuin heidän väliseen rakkauteensa. Alex vaikutti/oli ihana poikaystävä. Luin kirjan aika nopealla vauhdilla, kun suljin kirjan luettuani sen, itkin. Oivoi, minua harmittaa se loppu... Aijon silti lukea toisen osan, koska haluan tietää, mitä Alexille tapahtui. Haluan tietää mitä Lenalle tapahtuu.

Tietoa kirjasta :: Delirium: Rakkaus on harhaa

Lauren Oliver Julkaistu: syyskuu 23, 2011
Tyylit: scifidystopia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Marja Helanen-Ahtola. Päällyksen kuva: Gustavo Marx. Alkuperäispäällyksen suunnittelu: Erin Fitzsimmons ja Hilary Zarycky. Sidottu, kansipaperi. 2. laitos: WSOY-pokkari, 2012. Nidottu.

Tulevaisuuden yhteiskunnassa yksilön valinnat koulutuksesta harrastuksiin ovat tiukasti kontrolloituja, energia säädeltyä ja rakkaus, amor deliria nervosa, julistettu pandemiaan rinnastettavaksi vakavaksi sairaudeksi. Vaikutusten eliminoimiseksi on ... (lisää)

Ihon alaisetRajalla (Tarkoitettu-trilogia, #2)NokkosvallankumousYhä sininen taivas (Paljaan taivaan alla, #3)Nälkäpeli: Vihan liekit (Nälkäpeli, #2)
Uusin jäsen: Juho Saari