Kirja-arvio: Cathyn kirja

Kirjoittanut rahanpesukarhu - 3.0

Olisin luultavasti pitänyt tästä kirjasta enemmän yläasteikäisenä. Siksi hieman yllätyin, kun selvisi, että päähenkilö on juuri täyttämässä 18-vuotta. Oletin Cathyn olevan paljon nuorempi. Todisteiden lisääminen kirjaan oli kiva juttu ja suosittelen lukemaan niitä siinä järjestyksessä, kun ne tarinassa putkahtelee esiin. Muutama todiste (sanomalehtileikkeet ja sukupuu) nimittäin oli syytä lukea vasta, kun kirjan oli lukenut loppuun, että niistä ymmärtää jotain. Niinkuin oletinkin niin osa noista todisteista on hävinnyt kirjastossa ajan kuluessa johonkin :( Se ei tietenkään ole kirjailijan vika. Pidin todella paljon siitä, että sukupuun arvoituksen sai ratkaista ihan itse sen sijaan, että olisi lukenut kuinka päähenkilö sen ratkaisee. Ihan viihdyttävä lukukokemus :)

Tietoa kirjasta :: Cathyn kirja

Sean Stewart, Jordan Weisman Julkaistu: huhtikuu 9, 2008
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu

Sean Stewart, Jordan Weisman, Cathy Brigg: Cathyn kirja: Löytäjää pyydetään palauttamaan. Alkuteos ilmestynyt 2006. Kannen suunnittelu: Alicia Freile. Sisustan suunnittelu: Cathy Brigg. Toimitus: Andra Serlin. Suomentanut J. Pekka Mäkelä. Julkaistu irtokansissa, joihin kiinnitetyssä muovitaskussa erilaista oheisaineistoa.

Ennennäkemätön myyntimenestys kaikkialla maailmassa!

lisää)

Ylismaan Gregor (Alismaan tarinat, #1)Lumottu lelutehdas (Haavekaupunki, #2)Synkkä ennustus (Apollon, #2)Liekehtivä leijona (Pronssisoturit, #2)Athenen merkki (Olympoksen sankarit, #3)
Uusin jäsen: Ruska