Kirja-arvio: Salatun voiman kaupunki

Kirjoittanut inari - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Salatun voiman kaupunki on minusta erinomainen kirja kertomaan nyky-aikaisen Romeo & Julia tarinan.. Kielletty rakkaus, kuka ei nyt ihastuisi pariin, jonka sukujuuret repvät toisiaan eroon! Traaginen kohtalo ei kuitenkaan odottanut Hunteria ja Ariania. Ja miten kävi Arianin perheelle? Kuolivatko he? Vaiko jäivät henkiin ja nousevat toisessa osassa kostamaan? Ja todentotta, alempi Tempeste puhui asiaa kun mainitsi, ettei Hunter välittänyt hetkeäkään kun tämän äiti kuoli! Laulelivat vaan, että tärkeintä on kunhan he saavat olla yhdessä onnelisina elämänsä loppuun saakka! Varmasti minä kuitenkin luen toisen osan ja sanon, etteikö kirja olisi ollut lukemisen arvoinen! Lukekaa ja ihastukaa!

Tietoa kirjasta :: Salatun voiman kaupunki

Theo Lawrence Julkaistu: elokuu 21, 2013
Tyylit: scifidystopia, fantasiaurbaani fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: tieteisfantasia

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Kirsi Ohrankämmen. Kansi: Tex Hänninen. Sidottu, kansipaperi.

Maaginen kahtia jaettu kaupunki. Poliittista kapinaa. Ikuista rakkautta?

Manhattan vuonna X. Pilvenpiirtäjien huipulla hallitsevat rikkaat ja etuoikeutetut, joiden yltäkylläisen elämän mahdollistaa vain katutasossa, ilmastonmuutoksen synnyttämien kanaalien varsilla kurjaliston joukossa majailevilta mystikoilta salaperäisesti hankittu energia. Yläluokan ... (lisää)

Ami - Tähtien lapsiKohtalot (Viillot, #2)Viillot (Viillot, #1)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Fullmetal Alchemist
Uusin jäsen: touko kumpulainen