Kirja-arvio: Anaché

Kirjoittanut Mystinen tyttö - 4.5

Anaché oli kaikin puolin hämmentävä lukukokemus. Jouduin pitkään miettimään, että miksi kirjan sivuilla luki niin kuin luki. Enkä todellakaan tarkoita, etteikö kirja olisi ollut hyvä. Se oli mahtava! Olen varma, että kirja jää mieleeni moniksi vuosiksi. Tämä on niitä kirjoja, jotka jäävät mieleen, jotka pysyvät mielessä. Mielestäni kirja olisi voinut olla lyhyempi, ei paljoa, mutta vähän. Tuntui joskus, että sitä tahallaan venytettiin pidemmäksi. Haluaisin periaatteessa lukea lisää Anachésta ja hänen maailmastaan. En silti tiedä olisinko tarttunut toiseen osaan jos sellainen olisi ollut. Luultavasti olisin. Haluaisin sanoa niin paljon enemmän tästä, mutta en osaa pukea lukukokemusta sanoiksi. Kannattaa ehdottomasti lukea!

Tietoa kirjasta :: Anaché

Maria Turtschaninoff Julkaistu: lokakuu 3, 2013
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Marja Kyrö. Kansi: Ea Söderberg. Sidottu, kansipaperi.

Anaché ei muistuta mitään ennen lukemaasi. Se kertoo jännittävän tarinan siitä, miten hennosta tytöstä kasvaa vahva ja rohkea poikkeusyksilö. Ylentävä lukukokemus jättää ison jäljen lukijan sydämeen.

Akkadien valtakunta sijaitsee Lavorasta länteen ja luoteeseen ja Urundiasta pohjoiseen. Akkadit ovat paimentolaisia, ja heidät on muovannut ... (lisää)

Jäämaan viimeinen taistelu (Jäämaan kronikka, #3)TulisydänVuorileijonan varjoLasipalatsi (Throne of Glass, #1)Korkea puoliso (Kuparisaari, #2)
LordStenhammar, Shadow, Ennike Lay, Louhikäärme
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson