Todella hyvä päätös sarjalle, voin sanoa. Pidin kirjasta erittäin paljon, sillä juoni pysyi kasassa eikä ollut täysin ennalta-arvattava. Ja jännitystä ja romantiikkaa riitti! Kaikkiin Claren päätöksiin en olluttäysin tyytyväinen, mutta mikään ei ole täydellistä... Emma oli uutena hahmona mielenkiintoinen, ja lukisin hänestä ja Julesista mielelläni lisää...nMikäli nytnvaan saisin heistä kertovan jatkosarjan käsiini. (Ja oppisin englantia niin hyvin että voisin sen lukea) Kaiken kaikkiaan Taivaallisen tulen kaupunki oli huomattavasti edellistä osaa parempi, ja sen seurassa saa viettää aikaa sekä itkien (ilosta JA surusta) että nauraen!

Tietoa kirjasta :: Taivaallisen tulen kaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: joulukuu 5, 2014
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Ylistetyn Varjojen kaupungit -sarjan kauan odotettu ja huikean jännittävä päätösosa

Clary ja hänen ystävänsä taistelevat pahinta koskaan kohtaamaansa vihollista vastaan: Claryn omaa veljeä. Sebastian kääntää varjonmetsästäjiä puolelleen, raastaen erilleen perheitä ja rakastavaisia.

Taistelu maailman kohtalosta vaatii varjonmetsästäjiltä kauhistuttavia uhrauksia.

Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)Aamunkoi (Houkutus, #4)Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)
Astorethein, LordStenhammar
Uusin jäsen: Ronja