Kirja-arvio: Aamunkoi

Kirjoittanut Soturikissat-fani03 - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tämä oli ensimmäinen Soturikissat-kirja jonka luin (ja voin sanoa ettei ollut järkevää aloittaa tästä), mutta kirja oli hyvä ja innostuin heti. Kirja voi tuntua joissainkohtia sekavalta, jos ei tajua että eriluvuissa ollaan eripaikoissa. On mielestäni virkistävää että klaanit muuttavat. Kirjassa ei nyt Harmaaraidan katoamisen lisäksi ollut mitään niin suurta. Se että Haukkahallasta tehtiin väliaikainen päällikkö herättää huomion myös häneen. Lehtilampi saa myös Perhonsiiveltä maukkaita tietoja Haukkahallan alkuperästä jotka korostuvat myöhemmissä kirjoissa. Kokonaisuutena kirja piti kokoajan kiinnostuneena ilman mitään suurempia tapahtumia. Hyvä kirja, suosittelen kaikille!

Tietoa kirjasta :: Aamunkoi

Erin Hunter Julkaistu: huhtikuu 17, 2013
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

»Pimeys, ilma, vesi ja taivas käyvät yhteen ja ravistavat metsää juuriaan myöten… Mikään ei ole oleva niin kuin nyt eikä niin kuin ennen.»

Soturikissaklaanien ikiaikainen kotimetsä on tuhoutumassa lopullisesti, kun kaksijalat rakentavat ukkospolun sen halki. Samaan aikaan kissoja alkaa kadota salaperäisesti.

Vaaralliselta matkaltaan ... (lisää)

Unohdettu soturi (Soturikissat: Tähtien enne, #5)Pimeyden joki (Soturikissat: Kolmikon mahti, #2)Tulitähden tehtävä (Soturikissat-erikoisseikkailut, #1)Jaettu metsä (Soturikissat: Klaanien synty, #5)Karkotus (Soturikissat: Kolmikon mahti, #3)
Pisania, Lyyskis, Ruska
Uusin jäsen: Ruska