Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit #5) - Cassandra Clare10

Kirja-arvio :: Kadotettujen sielujen kaupunki

Kirjoittanut weeping angel

Rakastin tätä kirjaa niin paljon♥ En kuitenkaan pitänyt tästä kirjasta yhtä paljon kuin edellisistä osista, joten kesti vähän yli puoli viikkoa lukea (normaalisti tulee luettua parissa päivässä). Se johtunee luultavasti siitä, että Jace "ei ollut oma itsensä", joten en tykkä siitä niin paljon. Tällä hetkellä elämä on aika kamalaa kun mulla ei oo vielä seuraavaa osaa ja oon nii rakastunu Jaceen (tajusin just että oli ensimmäinen kerta ku iha kunnolla rakastuin johonki henkilöön kirjassa) Viimeisellä sivulla alkoi vaan kyynelet valua ja itken vieläkin aina kun ajattelen asiaa:'(

Kadotettujen sielujen kaupunki

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Rakkaus. Veri. Petos. Kosto. Miten paljon Clary on valmis maksamaan pelastaakseen poikaystävänsä?

Kun Clary Fray saa vihdoin tavata poikaystävänsä Jacen, hän huomaa kauhukseen, että Lilith-demoni on kietonut Jacen ja Claryn ilkeän veljen Sebastianin kohtalot yhteen, ja että Jacesta on tullut pahuuden palvelija.

Clary on valmis tekemään mitä tahansa rakkaansa puolesta, hän on valmis jopa kuolemaan - mutta voiko hän lunastaa Jacen hengen antamalla tämän sielun joutua kadotukseen?

Cassandra Clare on nuori newyorkilainen kirjailija, jonka Varjojen kaupungit -sarjan kirjat ovat nousseet heti ilmestyttyään New York Timesin bestseller-listalle. Manhattanin maisemasta inspiraationsa saanut sarja yhdistää vetävällä tavalla nykyaikaa, urbaania nuorten todellisuutta ja myyttisiä ja yliluonnollisia aineksia.