Kirja-arvio: Smaragdinvihreä

Kirjoittanut Yö (Eit) - 4.0

Aina jotenki haikeaa laskea sarjan viimeinen kirja käsistään ja sulkea taas yksi maailma kiinni... Viimeinen osa oli mielestäni hyvä, kuten muutkin trilogian kirjat. Joissain kohin oli arvattavissa mitä tapahtuu, mutta jotkut kohdat tulivat aivan täytenä yllätyksenä. Antoi siis aina välillä yllättää. Loppuratkasua en myöskään osannut täysin arvata ja muutama asia siinä jäi minulle ainakin pientä selitystä vaille. Mutta kuten kaikkia muitakin kirjoja, suosittelen tätä kaikille sarjan alkuosista pitäneille :)

Tietoa kirjasta :: Smaragdinvihreä

Kerstin Gier Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Ilona Nykyri. Sidottu.

Aikakaudesta toiseen seikkaillut Gwendolyn on aivan maassa. Oliko Gideonin rakkaudentunnustus lainkaan todellinen?

Särkynyttä sydäntä ei ole kuitenkaan aikaa jäädä parantelemaan, sillä sukunsa aikamatkaajageeniä kantavalla Gwenillä on pian aivan uusia huolia. Hänen pitäisi toteuttaa tehtävänsä aikamatkaajana, kun vain tietäisi mikä se on… Saint-Germainin kreivin menneisyydessä ... (lisää)

JukanTuhkanaama ja Taivaantakoja (Patalakkikansa, #1)Biggles TiibetissäOmenmean vallanhaltijaStravaganza: Naamioiden kaupunki (Stravaganza, #1)
Jossu89
Uusin jäsen: touko kumpulainen