Petetty (Yön talo #2) - P. C. Cast, Kristin Cast

Kirja-arvio :: Petetty

Kirjoittanut Rauna

Käsittämättömän tekopyhää menoa että kyllä on olo kuin ärsyttävää heikkohermoista ihmistä kuuntelisi tuntikaudet. Tämä tuntui ihan kivalta luettavalta silloin että olen kumminkin iloinen siitä etten tee tätä toiste (oonhan iloinen muutenkin ollessani tässä), en ainakaan lue Kristenin tai peeceen kirjoituksia ! Niinkuin puhuttelisi Kristen Stewartin ja Paris Clitoriksen hybridiä.

Black Friday: Adlibris tarjoaa 10% alennuksen kirjoista koodilla BLACK21 (voimassa 28.11.2021 saakka)

Petetty

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Annika Eräpuro. Sidottu.

Viettelevä menestyssarja saa odotettua jatkoa

Zoey Redbird on hyväksynyt kutsumuksensa Yön talossa, vampyyrien sisäoppilaitoksessa. Hän on jumalatar Nyksin valittu ja erilainen kuin muut: yksikään vampyyri ei ennen häntä ole hallinnut kaikkia viittä elementtiä.

Uusien ystäviensä ansiosta Zoey tuntee silti kuuluvansa joukkoon, ja astuu Pimeyden tytärten johtoon. Ja mikä parasta, hänellä on koulun kuumottavin poikaystävä – tai oikeastaan kaksi…

Sitten tapahtuu jotain traagista, ja jäljet johtavat Yön taloon. Zoeyn on katsottava totuutta silmiin, vaikka petos saattaa olla liian raskas kantaa.

Yhdysvaltalaisten P. C. ja Kristin Castin, äidin ja tyttären, huippukoukuttava Yön talo -sarja on lumonnut miljoonat vampyyrihuuman tartuttamat ympäri maailman. Sarjan ensimmäinen osa Merkitty ilmestyi suomeksi keväällä 2010.

”Ahmittava yhdeltä istumalta.” – New York Times