Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Apila - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Puoliksi villi jatkoi oikein onnistuneesti sitä mihin ensimmäinen osa jäi. Kirjan kansi oli jälleen kerran onnistunut ja houkutteli lukemaan kirjan. Olen totaalisen rakastunut tähän trilogiaan ja sen kirjoitus tyylin. Oli myös mukavaa että mukaan tuli uusia hahmoja, Van ja Nesbitt ovat mahtavia! Marcusin kuolema jää kyllä hieman vaivaamaan, loppu kohtauksen jälkeen en malta odottaa seuraavaa kirjaa <3

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Demoninoita (Korppikartanon salat, #2)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Salaperäinen veitsi (Universumien tomu, #2)PikkunoitaTalventakoja (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #4)
Uusin jäsen: touko kumpulainen