Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Jatta - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Siis aivan mahtava kirja. Rakastan Nathania ja hän on uskomattoman vahva myös henkisesti. Ihailen häntä myös, hänen saavutuksiaan , kokemuksiaan, luonnettaan ja kestävyyttään. Pidin kovasti myös hänen isästään Marcusista. Ja järkytyin hänen kuolemastaan. Nathanista on tullut aika julma ja pidän siitä hyvin paljon. Taistelu kohtaukset ovat suosikkejani ja haluan katsoa kuinka Nathan kehittyy. En jaksa odottaa viimeistä osaa, koska haluan tietää kuinka hyvin Nathan oppii käyttämään kaikkia isänsä lahjoja. Ennen pidin Annalisestä, mutta kirjan luettuani en pidä enää. Toivoisin että päätös osassa Nathan löytäisi Annalisen ja ottaisi hänet vangikseen ja/tai tappaisi hänet. Nathanin olisi kerrottavaa syvästä surustaan isäänsä kohtaan ja vihastaan Annaliseä kohtaan. Odotan innolla viimeistä osaa ja toivon sen olevan vähintääkin yhtä hyvä kuin kaksi ensimmäistä!

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Tähtihattu (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #3)Selviytyjät (Intertwined, #2)Susiemon klaani (Noitien taistelu, #1)Jäämaan huuto (Jäämaan kronikka, #1)Rintsikoita ja luudanvarsia (Rachel, #1)
Pisania, Lyyskis
Uusin jäsen: touko kumpulainen