Kirja-arvio: Jokien laulu

Kirjoittanut w-a-r-i - 5.0

Tämän kirjan lukeminen oli pitkä projekti. Ei sinänsä että se kirja itsessään olisi siihen vaikuttanut, vaan se että välissä tuli yllättäviä katkoja muista asioista johtuen... Mutta tämän kirjan pariin oli aina mukava palata! Vaikka oli 2kk väliä edelliseen lukukertaan, kaksi sivua kun on lukenut - niin koko alku kirja muistuu taas mieleen.. Kirjassa on paljon henkilöhahmoja, ja muistettavia nimiä, tällaisissa laajoissa kirjoissa voisi olla sukutaulut :D Muutamissa näitä on näkynytkin. Kartat on ihania! Tarina on hyvin etenevää, ja suomennos on sujuva. Jotkut juonenkäänteet on turhauttavia, että ihmiset voikin olla noin tyhmiä :) Mutta, sellaisiahan me olemme :P Kaiken kaikkiaan hyvä ja mukaansa tempaava kirja! Suosittelen lukemaan!

Tietoa kirjasta :: Jokien laulu

Sue Harrison Julkaistu: 1999
Tyylit: paleofiktio

Alkuteos ilmestynyt 1997. Suomentanut Anu Niroma. Päällys: Jussi Karjalainen. Päällyksen kuva: Michael Evans.

Menestyskirjailijan uuden trilogian ensimmäinen osa.

Naapurikylän miehet hyökkäävät K’osin kimppuun. Seuraavana päivänä hän löytää poikavauvan paikasta missä raaka teko tapahtui. Uskoen lapsen olevan lahja, joka toisi takaisin hänen onnensa, ... (lisää)

Äiti maa, isä taivas (Ensimmäiset ihmiset, #1)Sisar Kuu (Ensimmäiset ihmiset, #2)Tasangon vaeltajat (Maan lapset, #4)Mammutin metsästäjät (Maan lapset, #3)Luolien suojatit (Maan lapset, #5)
Echramath
Uusin jäsen: Maija